Thursday, October 28, 2010

paracetamol jadi mangsa

bismillah



saya dah habis paper fisio n biochem...



alhamdulillah...



habis tu macam mana??ok??


huhu


wallahu'alam...



serahkan segalanya pada Allah + nak doa je banyak2....



let by gone, be by gone...kata orang (erkk betul ke tu???)



next yang terdekat instrumen + public health...

ada gap sehari...alhamdulillah



tapi..................




ntah macam mana...kepala rasa berat, malas bertimpa2, kepala rasa 'high' semacam je.....



tinggal tak sampai 24 jam je lagi nak exam neyh....


1 nota pun tak revise lagi...astaghfirullah..



u need motivacy!!!!..



ps: doakan saya kuat!!! amiin
pss: "the man who decided to change on the 12th hour dies on the 11th"...nak jadi macam tu ke??? nauzubillah
psss: saya nak join jugak majlis berinai malam nie....-.-

4 comments:

.:: نورحبيب ::. said...

ade lg org susah dr tehah..

sy mggu ni 6 paper, no gap..
isnin smpai sabtu.. gap sehari, pastu ade exam klinik ari isnin...

sy pun bru telan 2 biji pcm..kepala berat jgak...

tapi apepun think dr sudut fikrah islami..

sebenarnya Allah nak ajar kite dengan wor s.A.B.A.R dan R.E.D.A

fatih said...

eh...puteri syakinah ye..

hehe..

astaghfirullah....

"saya sedih sebab saya kena jalan kaki...rupanya ramai lagi yang merangkak"

syukran sister...

chaiyok!!!
lets make a move...


chaiyok kinah!!!
te'ah jugak~~~

Unknown said...

hehehehe. time exam mmg mcm2 kan?? :)

fatih said...

huhuhu...

exam sickness..;p

alhamdulillah da habis lagi 2 paper tadi...

:)