Thursday, September 10, 2009

permulaan sebuah norma kehidupan..

assalamualaikum..
aiseh tak tahu la plak nak tulis ape...
sebelum nie berkobar-kobar nak menulis...


disebalik melalui rutin harian yang sama pada setiap hari...sebenarnya masih ada beza antara hari-hari sebelum ini dan juga akan datang..
sama ada kita yang menyedarinya atau tidak...

cuma nak kongsi ..semalam ada forum..sebelum penceramah datang pihak urus setia pun mainkanla zikir-zikir dan lagu nasyid...memang kena la dengan tema...tiba-tiba sampai pada satu nasyid nie..tapi tak tahu la plak tujuknya...terlintas la untuk mencoretkan sesuatu...
ikhlas dari hati...

Subhanallah..=)
kerana cinta Allah kepadaku, aku berada dalm majlis ini..
kerana cinta Allah kepadaku, aku diuji dengan pelbagai ujian..tidak sedarkah aku..bahawa ujian Allah itulah tanda sayang Allah kepadaku??
kerana cinta Allah, aku merasa nikmat kasih sayang orang yang menyayangiku..
kerana cinta Allah aku dikurniakan cengan pelbagai perasaan...
kerana cinta Allah aku diberi kesempatan sekali lagi untuk bertemu dengan ramadhan pada kali ini...mungkinkah masih ada lagi ramadhan untukku pada masa akan datang..

Alhamdulillah terlalu banyak nikmat yang dapat aku rasai kerana cinta Allah kepadaku...
maka nikmat Tuhanmu yang manakah yang kamu dustakan??(surah ar-Rahman)

subhanallah alhamdulillah allahuakbar!!!

1 comment:

fatih said...

ermmm byak typing error la...
perbaiki diri yup!!!heeeeeee