Friday, April 16, 2010

bila kamoo dan saya masuk dewan exam @_@

"kamooo tengok tu..."
"mana???"
bismillah

ini saya dan itu kamoo..

kita sama-sama menapak kedalam dewan peperiksaan..

kemudian kita berpisah..

kamu ketempat kamu

dan saya disinilah..di tempat yang telah ditetapkan untuk saya

kita diberi dengan kertas soalan

tapi saya tak tahu apa soalan kamoo

saya tak pasti sama ada soalan saya sama atau tak dengan soalan kamoo

erm..

saya tilik soalan saya..

warghhh...susahnya..

saya fikir...kamoo mesti kata soalan saya nie mudah je kan

wah..senangnya saya label kamoo macam tu..

heee..sebab saya tahu kamoo rajin ulangkaji..

tak macam saya...

tapi yang sebenarnya..baru saya perasan soalan ditangan kamoo lain dengan soalan ditangan saya

kamoo tersenyum bila saya memandang kamoo...

tapi senyuman tu tak seindah senyuman yang selalu kamoo hadiahkan pada semua orang

hati saya berbisik...

mungkin kerana soalan ditangan kamoo buatkan kamoo jadi begitu...

malah mungkin kalau saya dapat soalan kamoo tu saya tak ada kemampuan untuk berikan senyuman itu...

ohh yaaaa...

baru saya tahu..

pembuat soalan nie da tahu prestasi saya dan kamooo

jadi Dia ciptakan soalan-soalan yang selaras dengan prestasi yang kamoo dan saya ada..

waahhh..

sungguh bijaksana bukan pembuat soalan nie..

kamoo masih mampu tersenyum walaupun dalam kepayahan..

malah saya masih mampu menoleh kearah kamoo dengan soalan ditangan saya ini..

arigato TUAN PEMBUAT SOALAN :)

akan saya dan kamoo usahakan untuk menjawabnya sebaik mungkin

tolong beri saya dan kamoo dengan markah yang tinggi-tinggi ye

ermmm..kalau tak pun belas ihsan Pembuat soalan amatlah diharapkan

^_^

nak rasuah Pembuat soalan dengan baca surat-surat cintaNya lah

kamooo jom ikut sekali

rasuah bab-bab niee tak apa

dont worry my dear kamoo~~~

nota kaki 1 : nieyh soalan open book, open caunsellor, open opinion, open minded, open box, nak open tembikai pun boleh...hik3

nota kaki 2 : kamoooo nak tirooooo boleh???heeee...kena potong markah tak rasa-rasa nya???

wink2~~~

4 comments:

Unknown said...

hoho..post best la cg!!
kirenya all the time kite neh tgh dlm 'exam hall' la yerk??

Anonymous said...

*wink..wink*
best ar fatih entri nih.
nak tirooooooooooooooo boleh?
hehee.

fatih said...

chibi : arigato2..hehe
erm its seems like that la...always n always ada pengawas peperiksaan yang jaga (malaikat)..hehe..da habis masa nanti..tunggu result (rumah bertiang dua)...bila results da keluar amek la results (mahsyar)..penentu kepada kejayaan atau kegagalan (syurga or neraka)..semoga kita semua berjaya dengan cemerlang..hik3..amiin ^_^

all da best exam..
chaiyok!!!!...
tc sayaaaaaaang..he


k.ella : nak tiroooooooooooo????
hehe..yang nie boleh..mikrob jgn tirooo fatih ye...nanti overdose betool plak nanti..hehe

all da best untuk 5 paper seterusnya..hehe

chaiyok my dear ^_^

Anonymous said...

aiii...hahaaa.
sah2 tahu je ni akak kan..
aiyoo..
orait.
gud luck juga utk kamoooooooooo..