Tuesday, May 29, 2012

random #12

bismillah,

nak cerita kat orang, rasa macam tak proper.
"saya tak stress!"
titik!
&
saya ok je.
^^

#thebadfaceofsocialnetworking,bolehpengaruhiemosioranglain. =="

sumber sini 

saya memang lambat!
orang lambat macam saya nie memang selalu rugi!
kesian pada siapa-siapa yang kena buat projek atau esaimen dengan saya!
sebab saya memang lambat!
maaf!

saya percaya "life is in Allah's hands".
rezeki saya, ilmu saya, umur saya, jodoh saya, jatuh bangun saya, segala-galanya dalam genggaman Dia.
duka saya, suka saya, tertekan saya, bahagia saya, saya ada Dia!.
dan itu sudah cukup untuk buat saya senyum :)
ada Dia pendamping saya.

harapkan manusia, manusia akan jemu akhirnya...
harapkan Allah, kekal buat selamanya... ^_^


titik!.

perjalanan yang tiada hujung,
atas bumi-Nya,
01:40am
29052012
Moga Dia redha ^^




No comments: